ارائه صورتهای مالی حسابرسی شده
آگوست 23, 2019
شرکت حسابداری در اصفهان
دعوت از صاحبان محترم مشاغل پزشکی، داروسازی و دامپزشکی به منظور ثبت نام در نظام سامانه فروش و استفاده از پایانه فروش
آگوست 24, 2019

بخشودگی صد در صدی جرائم عدم ارسال گزارش معاملات فصلی

شرکت حسابداری در اصفهان

شرکت حسابداری در اصفهان

مودیانی که فهرست معاملات خود در سال های ۱۳۹۲ تا ۱۳۹۴ را ارائه نکرده اند، در صورت ارائه این اطلاعات به سازمان امور مالیاتی، مشمول بخشودگی ۱۰۰ درصدی جرایم ناشی از عدم ارسال صورت معاملات فصلی خواهند شد .
بر اساس بند ۲ صورتجلسه نشست هم اندیشی بین سازمان امور مالیاتی کشور و شورای عالی مناطق آزاد تجاری- صنعتی و ویژه اقتصادی مقرر گردید:” در خصوص جرایم موضوع ماده ۱۶۹ مکرر قانون مالیات های مستقیم مصوب ۲۷/۱۱/۱۳۸۰ مربوط به سال های ۱۳۹۲ لغایت ۱۳۹۴ فهرست معاملات فصلی سنوات مذکور حداکثر تا تاریخ ۲۰/۱۲/۱۳۹۷ به ادارات امور مالیاتی ارسال شود و در صورت ارسال، بخشودگی جرایم صد در صدی در این خصوص با رعایت مقررات ماده ۱۹۱ قانون اعمال شود.”
 دولت ضمن تاکید بر تعامل سازنده نظام مالیاتی با مودیان و اینکه در حال حاضر بخش قابل توجهی از بودجه کشور از طریق درآمدهای مالیاتی تامین می گردد

ارتقای فرهنگ مالیاتی، اعتماد آفرینی در جامعه و حفظ آرامش اجتماعی و اقتصادی، وظیفه همه ارکان نظام، مردم و رسانه های جمعی است و نبایستی مالیات را صرفا یک موضوع مربوط به دولت تلقی کرد. مالیات هم حق دولت و هم حق مردم است. بنابراین برای وصول حقوق حقه دولت و مردم، باید یک اجماع ملی برای ایجاد و تحول فرهنگ مالیاتی در جامعه شکل بگیرد.

//]]>